2 Ευρώ, Γαλλία, Έρευνα του Καρκίνου του Μαστού, 2017
2 Ευρώ, Γαλλία, Έρευνα του Καρκίνου του Μαστού, 20172 Ευρώ, Γαλλία, Έρευνα του Καρκίνου του Μαστού, 2017

2 Ευρώ, Γαλλία, Μάχη κατά του Καρκίνου του Μαστού, 2017

Κωδικός προϊόντος: EU-2017-10.1

6.95

+ -
Δόσεις Υπολογισμός μεταφορικών

2 Ευρώ, Γαλλία, Έρευνα του Καρκίνου του Μαστού, 2017

Η ΡΟΖ ΚΟΡΔΕΛΑ

Δημιουργήθηκε το 1992 και αποτελεί το παγκόσμιο  σύμβολο της Μάχης κατά του Καρκίνου του Μαστού. Το 2017 η Ροζ Κορδέλα γιορτάζει την 25η επέτειό της. Επινοήθηκε ως σύμβολο από την Evelyn H. Lauder, Αντιπρόεδρο της Estée Lauder και το Self Magazine. Το ροζ χρώμα της κορδέλας, επιλεγμένο επειδή ανακαλεί τη θηλυκότητα, τη χαρά και τη γλυκύτητα, φέρνει στο νου «ό,τι δεν είναι καρκίνο», δημιουργώντας ένα όραμα ελπίδας στη μάχη κατά του καρκίνου. Μέσα σε 20 χρόνια, πάνω από 100 εκατομμύρια ροζ κορδέλες έχουν διανεμηθεί παγκοσμίως.

ΕΝΑΣ «ΙΕΡΟΣ» ΣΚΟΠΟΣ

Στις αρχές της δεκαετίας του 90, ο καρκίνος του μαστού ήταν ταμπού. Εκείνη την εποχή, η έρευνα χρηματοδοτούνταν ελάχιστα και η κινητοποίηση ήταν σχεδόν μηδαμινή.

Τον Οκτώβριο του 1994, ξεκίνησε η καμπάνια ευαισθητοποίησης  «Ας μιλήσουμε για τον Καρκίνο του Μαστού!» στη Γαλλία, στην οποία πρωτοστάτησαν ο Γαλλικός Όμιλος Estee Lauder και το περιοδικό Marie Claire.

Με πρωτοβουλία κάποιων, ο Οκτώβριος καθιερώθηκε ως ο μήνας ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού παγκοσμίως. Η καμπάνια επικεντρώνεται στην πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση καθώς και στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού εν γένει, και ονομάζεται «Ροζ Οκτώβριος»!

 

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ MONNAIE DE PARIS

Το Γαλλικό Νομισματοκοπείο αποφάσισε να στηρίξει αυτόν τον σκοπό σε δύο διαφορετικά επίπεδα. Σε επικοινωνιακό επίπεδο με την κυκλοφορία ενός νομίσματος 2€ με διανομή σε όλη την Ευρώπη. Και σε οικονομικό επίπεδο αποδίδοντας 2€ στον οργανισμό για κάθε πώληση ενός Proof ή BU νομίσματος των 2 Ευρώ.

 
8.5γρ/gr
25.75χιλ (mm)
(?)
2017
2 € (Ευρώ)
Λαμπερό Ακυκλοφόρητο (BU)

Εισάγετε τους χαρακτήρες που βλέπετε στην εικόνα.

 
 
Φόρτωση ...
Κατάλογος Προϊόντων